Alfa Romeo onthult nieuwe merkidentiteit

1j geleden

Om de commerciële lancering van de Tonale op de belangrijkste Europese markten te vieren, heeft Alfa Romeo de eerste showroom in Milaan geopend waar de klassieke stijl van het merk niet langer dezelfde is...

De nieuwe flagshipstore van Alfa Romeo, symbolisch gelegen op de plek waar in 1910 de eerste productiefaciliteit van het merk stond, is een minimalistische en technologische ruimte waarin diverse onderdelen harmonieus met elkaar versmelten.

Buiten het gebouw worden de bezoekers begroet door de merknaam in het traditionele cursieve schrift boven hen en een grote rode reflecterende totempaal. Geïnspireerd door de natuur combineert het interieur van de showroom materialen met een unieke aanraakbeleving en innovatieve texturen.

In de loungeruimte ontdek je de legendarische geschiedenis van het merk door je neus in verschillende boeken te steken, koopwaar te kopen of te ontspannen met een kopje koffie. De "Join the Tribe"-zone is een toegangspoort tot de toekomst waar je de volgende releases van de Biscione kunt bekijken. Er is ook een privéwinkel en een ruimte voor service na verkoop.

De onbetwiste ster van de Milanese flagshipstore is de nieuwe Alfa Romeo Tonale, de eerste geëlektrificeerde compacte SUV uit de geschiedenis van het merk, een strategisch model dat letterlijk de toekomst van het merk op zijn schouders torst. Wordt hij een commerciële flop, dan heeft Carlos Tavares, de baas van Stellantis, al aangekondigd dat hij een streep onder Alfa Romeo zal trekken.

Het laatste autonieuws

Vidéo


Gelieve marketing cookies te aanvaarden om video's te bekijken

Open voorkeuren

Aanmelden nieuwsbrief

Vergeet je niet in te schrijven op de nieuwsbrief

Ik schrijf me in