Straat is Volvo’s autosalon

2j geleden

Volvo heeft een originele manier gevonden om te communiceren tijdens het Autosalon: het heeft van de straat zijn showroom gemaakt. Na de radiospots die u misschien al gehoord hebt, volgt nu het visuele gedeelte van deze reclamecampagne.

De Zweedse autofabrikant vroeg professionele fotografen Mehdi El Taghdouini, Wouter Van Vaerenbergh en Thomas "Switn" Sweertvaegher om beelden vast te leggen van Volvo’s die je in de Belgische straten tegenkomt. Deze beelden zullen worden gebruikt in de communicatie van het merk en worden tentoongesteld in de 57 showrooms in België.

Bij het project hoort ook een "Street Configurator". Deze website heeft een speciale applicatie waarmee iedereen een foto kan uploaden van een Volvo die hij op straat ziet waarna hij informatie kan verkrijgen over de configuratie ervan. Natuurlijk kunnen bezoekers ook rechtstreeks een afspraak maken met de dealer voor meer informatie en een verkoopaanbod.

België, Volvo's tweede thuis

Volvo wijst er ook op dat België bijna zijn tweede thuis is, met name via de fabriek in Gent, die in 1965 werd geopend. Vandaag produceren de 6.500 werknemers van de site de Volvo XC40, maar ook zijn volledig elektrische versie en zijn coupéversie, de C40. De Zweedse SUV was in 2021 een van de populairste auto's in België, zo blijkt uit cijfers van Febiac.

Het laatste autonieuws

Vidéo


Gelieve marketing cookies te aanvaarden om video's te bekijken

Open voorkeuren

Aanmelden nieuwsbrief

Vergeet je niet in te schrijven op de nieuwsbrief

Ik schrijf me in