Alfa Romeo leidt in klanttevredenheid

1w geleden | Frédéric De Backer

Alfa Romeo is hét topmerk in het bovenste klasse van het J.D. Power-onderzoek en is in één jaar tijd negen plaatsen gestegen.

Een geweldig resultaat voor Alfa Romeo, dat de eerste plaats inneemt onder de luxemerken (en alle merken van de Stellantis-groep) in het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek van J.D. Power in de Verenigde Staten. Het merk is negen  plaatsen en vijfentwintig punten gestegen ten opzichte van 2021, en heeft de sterkste groei geboekt in dit segment, dat veertien merken omvat.

Inspanningen beloond

"Productkwaliteit en klantenservice zijn topprioriteiten voor Alfa Romeo, en we zijn er erg trots op dat het merk dankzij onze inspanningen bovenaan de J.D. Power Sales Satisfaction Index staat," aldus Larry Dominique, hoofd van Alfa Romeo Noord-Amerika. "We zijn gericht op het voortdurend verbeteren van de algehele klantervaring als Alfa Romeo-eigenaar, en dit is een bewijs van onze intense focus op het verbeteren van de dealercomponent."

Het laatste autonieuws

Vidéo


Gelieve marketing cookies te aanvaarden om video's te bekijken

Open voorkeuren

Aanmelden nieuwsbrief

Vergeet je niet in te schrijven op de nieuwsbrief

Ik schrijf me in